sâmbătă, 23 noiembrie 2013

ZIUA 2

Ziua aceasta imi depaseste orice asteptari. M-am trezit plina de energie si buna dispozitie. Buna dispozitie este o regula de cand ma trezeste Mihnea dar m-as fi asteptat sa fiu ursuza din pricina foamei. Care foame?! A fost o zi plina de activitati in care am fost plecata o buna parte asa incat in 7 ore eu nu bausem decat portia de dimineata.
Deci zinteza:
Senzatia de foame - nesuparatoare
Energie - 95%... nu am acordat procentaj maxim pentru ca imi imaginez ca intr-o zi frumoasa de vara as fi fost mai sus cu nivelul energiei.
Retete
Dimineata - idem zi 1
Pranz
- 1 rosie
- 1 manunchi de conopida (nu o conopida intrega)
- 1 ardei capia
- 1/2 radacina de telina
- 1 legatura de patrunjel
- 1 mar
- 1/3 lamaie
- cateva frunze de spanac
- 1 sfecla miiica, mai mica decat pumnul meu
Seara - idem dimineata
Cred ca spanacul a dat bauturii de ieri gustul insuportabil pentru mine. Am gustat inainte sa pun sfecla si am identificat ceva din problema de ieri. Telina este absolut delicioasa, o sa pun ceva mai multa. Iar marul nu va lipsi din nicio reteta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu