joi, 28 noiembrie 2013

ZILELE 4, 5, 6 si 7

Nu am renuntat. Ocupata am fost dar nu atat incat sa nu pot sa imi iau putin timp sa scriu cateva idei. Dar ce idei? A inceput sa imi fie atat de naturala ideea si starea asta incat nici nu stiu ce sa scriu. Retete incerc de toate. Chiar astazi, o combinatie de rosii, mar, telina, varza, conopida, morcovi, ghimbir si ardei gras l-a facut pe Mihnea sa bea notabil. Un pahar maricel imi tine de foame cateva ore. Este ca o masa normala. Totul este normal. Cand am inceput sa scriu aici despre programul meu de sucuri, o faceam pentru ca mi se parea ceva complicat si aveam nevoia unui suport-imbold; dar acum, ce sa scriu zilnic despre normalitate? Revin dupa ziua 10 (nu m-am decis inca daca voi tine 10 sau 14 zile)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu